Ancak internet üzerinden satış yapmak, birçok avantajın yanı sıra kendine özgü zorlukları da beraberinde getirir. Özellikle Weber kadar iyi tanınan ve sevilen bir marka için bu zorluklar kaçınılmazdır. 2017'nin sonlarında markanın e-ticaret ekibi, internet üzerinden mangal kapağı satış gelirlerinde düşüş olduğunu ve kalitesiz veya kusurlu mangal kapaklarından bahseden olumsuz yorum sayısının arttığını fark etti.
Ekip bu durumun sahtecilikten kaynaklandığından şüpheleniyordu. Test amacıyla çeşitli e-ticaret kanallarından mangal kapakları satın alan ekip, Weber ticari markasını taşıyan bazı kapakların gerçekten sahte olduğunu tespit etti.
Weber'in şansı, sahtecilik sorunuyla mücadele etmeye hazır Amazon gibi bir iş ortağının olmasıydı.
Weber hemen Amazon'un temel marka koruma programı olan
Brand Registry'ye kaydoldu. Bu program, markaların geliştirilip korunmasına yardımcı olmak üzere tasarlanmış bir dizi araç sunar. Amazon, programa kaydolup kendisi hakkında bilgi veren markalar için sahte liste kayıtları ve yanlış içerikler yayınlanmasını önleyen proaktif korumaları derhal devreye sokar.
Weber ekibi, ilgili ticari markalarını Brand Registry'ye yükledikten sonra test amaçlı satın alma işlemlerine devam etti. Şirket içi ürün uzmanlarının sahtecilikten şüphelendiği durumları İhlal Bildir aracını kullanarak Amazon'a bildirdiler. Çok gecikmeden bu hamlelerinin olumlu sonuçlarını görmeye başladılar.