Brand Registry, Palouse Brand'in Amazon'da başarıyla kök atmasına yardımcı oldu

"Brand Registry beni mükemmel koruyor. Bence Amazon'un bugüne kadar sunduğu en iyi programlardan biri."

Sara Mader
Genel Müdür, Palouse Brand

Çiftlikten teknolojiye

Sara Mader ve eşi Kevin'in aileleri nesillerdir gururla tarım yapıyor. Pasifik Kuzeybatısı bölgesinde kuru tarım yapan Palouse Brand nohut, mercimek, buğday gibi ürünler yetiştiriyor.

Nesillere dayanan tarım deneyimi ile teknoloji alanındaki geçmişini bir araya getiren Sara, uçtan uca bakım ve gözetim yöntemiyle sürdürülebilir çiftçilik uygulamaları vizyonunu hayata geçirdi. Palouse Brand, bu sayede tesislerinden çıkan her ürünün kalite standartlarını karşıladığını biliyor.

"İnsanların, tükettikleri gıdanın nereden geldiğine daha fazla önem vermeye başladığını düşündüm ve bunun sonucunda gıda sektörünün büyük bir dönüşüm sürecinden geçeceğini öngördüm."

Sürdürülebilirlik açısından sertifikalı çiftlik ve temizlik tesisleri bulunan markanın bu konudaki kararlılığı, işletmenin paketleme gibi diğer yönlerini de kapsıyor.

Sara şunları söylüyor: "Karbon ayak izimizin mümkün olduğunca küçük olmasını istiyoruz. Bu nedenle ürünlerimizi, Hint kenevirinden veya üç pound ağırlığında el dikişi pamuktan yapılmış ve plastik içermeyen yeniden kullanılabilir ambalajlarda satıyoruz."

Kimyasal içermeyen, GDO olmayan, yüksek kaliteli ürünlere talep arttıkça Palouse Brand'in satışları da arttı.

Amazon'da markayı büyütme

Palouse Brand, başarısı kanıtlanmış geleneksel çiftçilik tekniklerini kullanıyor ancak aynı zamanda modern ve ileri görüşlü bir marka. Sara, teknoloji alanındaki deneyimi nedeniyle Palouse Brand'i büyütmek için dijital ortama geçiş yapmalarının ne denli önemli olduğunu biliyordu.

Diğer köklü gıda markalarının çevrimiçi ticareti benimsemeye isteksiz olduğu bir zamanda Sara, gerekli adımı atarak markanın ürünlerini sergilemek için kullanabileceği bir web sitesi oluşturdu. Marka, gıda ürünlerinin nereden geldiği konusunda müşterilere daha fazla şeffaflık sunmak için dijital ortamdaki varlığını kullandı. Ürün liste kayıtlarında, ürünün yetiştiği tarlanın GPS koordinatlarını bile verdiler.

Gerçek satış artışı ise Amazon'da ürün listelemeye başladıklarında geldi ve Palouse Brand internet üzerinde başarıya ulaştı.

Sara yaşadıklarını şöyle hatırlıyor: "İlk önce Seller Central'ı kullanmaya başladık. Burada işlerimizi yürütebilmemiz için gereken tüm araçlar sunuluyordu... Kısa süre içinde gerçekten ilgi çekmeye başladık... Satışlarımız her ay ikiye katlanıyordu."

Palouse Brand, bu ilk sonuçlardan aldığı cesaretle Amazon'daki varlığına daha fazla güvenmeye ve daha fazla çaba harcamaya başladı. Bu yatırımın büyük bir fayda sağlaması sonucunda Sara, Amazon'un birçok araç ve programını ilk deneyenler arasında oldu.

Sara bunu şöyle açıklıyor: "Benim yaklaşımım, Amazon uygun olduğumuz ve markamızın işine yarayacak yeni bir program sunduğunda bunu denemektir. Amazon'un müşteri odaklı olduğunu bildiğimden, sundukları programların Palouse Brand'e ve müşterilerimize faydası olacağına güveniyorum." Amazon Brand Registry, 2017 yılında markaların geliştirilip korunmasına yardımcı olacak ücretsiz bir araç olarak kullanıma sunulduğunda Palouse Brand katılmakta hiç tereddüt etmedi.

Güvenebileceğiniz marka koruması

Palouse Brand, Brand Registry'ye kaydolarak markasını korumasına ve ürün detay sayfalarında doğru fotoğrafların ve bilgilerin gösterilmesini sağlamasına yardımcı olacak program ve araçlardan yararlanmaya hak kazandı. Palouse Brand markası, ürünleri ve fikrî mülkiyetleri hakkında bilgi verdikten sonra liste kaydı ihlallerini ve yanlış içerikleri önleyen otomatik korumalar derhal etkin hale getirildi.

Yine Brand Registry tarafından sunulan İhlal Bildir aracı, markalara ticari markalarını, telif haklarını ve patentlerini ihlal ediyor olabilecek liste kayıtlarını tespit edip bildirme konusunda yardımcı olur. Sara, İhlal Bildir aracını düzenli olarak kullanmaya başladıktan sonra ihlal sayısında önemli bir azalma olduğunu fark etti.

Olası ihlallerin İhlal Bildir aracını kullanarak Amazon'a bildirilmesi, markaları güvende tutan otomatik korumaların güçlendirilmesine yardımcı olur. Sara, görselleri ve içeriklerinin başka bir satıcı tarafından kopyalanıp kendi liste kayıtlarında kullanıldığını tespit ettiğinde bu araç işine yaradı. Sara, ne kadar şaşırdığını hâlâ hatırlıyor: "Fotoğraf stüdyomda çekip üzerinde 20 saat çalıştığım görselleri birinin çalabileceği hiç aklıma gelmezdi."

Sara, İhlal Bildir aracını kullanarak hızla duruma müdahale etti.

"Brand Registry İhlal Bildir aracı, kötü niyetli kişileri durduruyor. Brand Registry, bana böyle kişilerin peşine düşme olanağı sağladı. Bu konuda endişelenmeme gerek kalmadı. Olayı bildirdiğimde sorun hallediliyor. Böylece, markamı koruyabiliyor ve tüketicilere iyi bir deneyim sunabiliyorum."
Konum
Pullman, WA
Sektör
Kuru ürünler
Amazon Launch
2009
Marka koruma araçları
Amazon Brand Registry

Amazon, tüketicileri korumaya ve onlara sahtecilikten uzak bir deneyim sunmaya kararlı. Birileri markamız üzerinden sahtecilik yapıyorsa bu durum düzeltilir. Brand Registry muhteşem. Sorunu bildirdikten kısa bir süre sonra ilgili liste kaydının kaldırıldığını görüyoruz.
Sara MaderGenel Müdür, Palouse Brand

Brand Registry, marka geliştirme araçlarına erişim sağlar

Brand Registry'ye katıldığınızda A+ içerik, Sponsorlu Markalar ve Marka Analizi gibi özel marka geliştirme programları ve araçlarından yararlanma hakkını da elde edersiniz. Brand Registry'ye kaydolan markaların kullanımına sunulan bu araçlar, markanın müşteriler tarafından daha fazla görünmesini sağlamada büyük bir rol oynadı.

Sara şunları söylüyor: "Brand Registry ile markamı tüketicilere kendi arzuladığım gibi tanıtmamı sağlayan A+ içeriklere erişebiliyorum. Ürünlerimize bakmaya gelen tüketicilere kim olduğumuzu ve markamızın amacını anlatabilmek istiyorum."

Buğdayın hasadını yapan biçerdöverleri, şirketin kimliğini ve her bir müşteriye sunulan gıda paketinin nasıl hazırlandığını açıklayan videolar sunarak müşterileriyle ilişkilerini güçlendiren Sara, bu konuda A+ içeriklerin ve Sponsorlu Markalar'ın büyük faydasını gördüğünü söylüyor.

Sara bu durumu şöyle açıklıyor: "Satıcı olarak eşsiz bir tüketici deneyimi sunmak istiyorum. Amazon'da sattığımız her ürün için A+ içerik ve Sponsorlu Markalar'dan yararlanıyorum. Amazon'da sunulan bu olanaklar sayesinde tüketicilerin web sitesine ve markama tekrar tekrar geri gelmesini sağlayan bir bağ kurabildiğimi düşünüyorum."

Ektiğini biçme

14 yıldır Palouse Brand'in başında olan Sara, markanın geleceğini son derece parlak görüyor. Bu başarıda Amazon'a da büyük bir pay biçiyor.

Palouse Brand, Amazon programları sayesinde güçlü bir marka geliştirdi, fikrî mülkiyetlerini etkili bir şekilde korudu ve sadık bir müşteri tabanı elde etti.

Daha da önemlisi, şirketin bulunduğu ve birbirine sıkı sıkıya bağlı insanların yaşadığı bölge de bu başarının büyük faydasını gördü.

"Amazon'u çok seviyorum! En büyük destekçilerinden biriyim. Amazon'un ailemize ve topluluğumuza çok yararı oldu. Çalışanlarımızın birçoğuna mükemmel haklar sağlayabiliyoruz. Amazon ile birlikte çalışmasak büyük olasılıkla bunu yapamazdık."

Brand Registry'yi hemen kullanmaya başlayın

Daha fazla olay incelemesini keşfedin

Olay İncelemesi

Arduino

Project Zero, açık kaynak elektronik sitesine anında marka koruması sağlıyor.


Olay İncelemesi

Woodsala

El yapımı ahşap mobilya işletmesi temelini sağlam bir zemine oturtuyor


Olay İncelemesi

Popfunk

Project Zero, popüler kültür unsurlarını baskı ürünlerine dönüştüren bu markanın sahte ürün sorunlarını anında çözmesine yardımcı oluyor.
© 2024, Amazon Services LLC.