Leslie başından beri, Taco vs Burrito'yu sadece Amazon'da satacakları konusunda son derece kararlıydı.
Bu kararın alınmasında kısmen de olsa pratik nedenler etkili olmuştu. Leslie bu durumu şöyle açıklıyor: "Bu işletmenin sahibi oğlum. Bu işletmeyi kendisi için yönetilemez bir hale dönüştürmek istemedik." "Amazon, birçok sorunu ortadan kaldırıyor ve kârlı satış olanağı sunuyor. Bu nedenle seçim yapmak kolay oldu."
Leslie, geçmişteki Amazon'da satış deneyimleri sayesinde markaların fikri mülkiyetlerini korumasına ve liste kayıtlarının doğruluğunu yönetmesine yardımcı olan ücretsiz
Amazon Brand Registry programı hakkında biraz bilgi sahibiydi. Leslie ve Alex'in, Taco vs Burrito'ya yönelik ticari marka başvuruları bekleme aşamasında olduğundan Brand Registry programına hemen katılabildiler. Brand Registry, onları Amazon Launchpad de dahil olmak üzere 20'den fazla marka oluşturma programına dahil olmak için uygun hale getirdi.
Launchpad, girişimcilerin benzersiz, yenilikçi veya sürdürülebilir ürünleri satmaya başlamasına ve satışları ve artırmasına yardımcı olan bir programdır. Çevrimiçi satışların artmasını ve müşterilerin markayı keşfetmelerini kolaylaştırmak için müşteri etkileşim araçları, satış geliştirme ve stratejik destek gibi premium avantajlar sunar.
Leslie süreçle ilgili şunları söylüyor: "Diğer şirketim GoodHangups için Launchpad ile çalışmış ve programı çok beğenmiştim. Bu nedenle, Taco vs Burrito markasını kurduğumuzda, katılmak için başvurdum."
Leslie'yi programla ilgili en çok etkileyen şey programın sağladığı ekstra avantajlardı: "Özel pazarlama fırsatlarına ve indirimlere erişebiliyorsunuz. Belirli bir satış eşiğine ulaştığınızda size bir hesap yöneticisi atanır."